Educación, Cultura, Deporte e Mocidade

A Área de Educación, Cultura, Deporte e Mocidade xestiona todo o que ten que ver coas actividades culturais e deportivas do concello, así como tamén das políticas de educación e mocidade, en estreita colaboración co CEIP Plurilingüe Eladia Mariño.

O servizo dispón de atención ao público previa cita

Correo electrónico: cultura@cabanas.gal

Actividades culturais e deportivas

As actividades culturais e deportivas para o curso 2019 – 2020, divídense en tres grupos:

• Actividades para menores: multideporte, multideporte ESO, predeporte e atletismo, psicomotricidade, xadrez, judo, inglés, baile moderno e hip hop, manualidades, teatro, patinaxe e pádel.
  • Actividades para persoas adultas: corte e confección, bolillos, pilates, ximnasia pélvica, ioga, ti chi, bailes de salón, xadrez, ximnasia terapéutica, tenis, zumba, patinaxe e padel.
  • Escola de Música: iniciación á música, linguaxe musical e harmonía, piano, guitarra, violonchelo e coro.

HORARIO ORIENTATIVO ADULTOS CURSO 2019-2020

HORARIO ORIENTATIVO NENOS E RAPACES CURSO 2018-2019

Trámites destacados

Solicitude de inscrición en actividades e cursos